"LA NOSTRA LLENGUA, LA NOSTRA PÀTRIA": L'11 DE SETEMBRE MARXEM SOBRE BARCELONA !

Αυτό που δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό
"Beni öldürmeyen Beni güçlendiriyor"
"Lo que no me mata Me hace más fuerte"
Tot allò que no em mata Em fa més fort
 

Dissabte 25 d'Agost del 2012 
Sábado 25 de Agosto del 202
 Σάββατο 25 Αύγουστος 2012 
Cumartesi 25 Ağustos 2012 
Sábado 25 de Agosto de 2012

___IMATGE DEL DIA___
 "Tant de bo...ben aviat" (Foto i "retoc": Enric)

___MEU PAÍS___
"La nostra llengua és la nostra pàtria"
Joan Fuster
 I què és el meu país si no una mica de terra i moltes paraules que com la sang s'han tramés de cos en cos, d'avis a pares i de pares a fills...
Digueu-me, què és el meu país si no l'amor per quelcom abstracte, insondable i sovint transparent, el rastre del perfum del mató prop la serralada de Montserrat o la flaire de formatge del sarró d'un pastor pirinenc...
I sempre torna, com un vòmit que desgasta les forces, rònega l'ofensa de L'invasor.
 I rumio, mirant el cel ple d'estels que s'endinsa fins desaparèixer allà a la Serra d'Irta, en aquest xafogós País Valencià d'agost, que és com el tall de les simitarres el dolor insuportable de deixar-se matar poc a poc la cultura transmesa, la sang que tantes venes recorregué per arribar-me i donar-me vida i una expressió amb la que "ser" part d'aquest país meu, d'aquesta meua memòria, d'aquells mots d'adéu, de dolor i d'amor...
http://www.memoriacatalunya.org/
 Digueu-me, si us plau, si és el meu país, la meua pàtria, el sentiment que m'ofega quan la veu canta tocant-me el cor i l'ànima i quelcom m'emmena a sentir que el fàstic i la por i la mateixa forma de ballar-les han sigut l'aliment del que soc, per bé o per mal, petita porció del que mai podran assassinar, un poc del que el meu país és, del que la meua pàtria batega sota la meua pell, sota els meus peus...
http://www.memoriacatalunya.org/
I què és el meu país... direu... diran...
Per poc l'argument de les fronteres asfixiants venç...
Per poc son un més dels qui maten les hores i deixen passar els àngels armats...
"Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor".


Frederic Soler 

(Fotos: Enric)
(Foto: Enric)

Per poc et miro i et reconec,
com jo, convençut,
sovint perdut i torturat...
I per poc a l'esquena un segle,
una dècada més,
un lustre o un any...
un mes-més-una-setmana-un-dia-més...
http://www.marxa.assemblea.cat/?q=portada&page=1 

http://www.facebook.com/events/321565527936811/
Companys...¿Deixem passar, altre cop, el vaixell que porta a Ítaca?...
De moment, senyor revisor, a mi  doni-me'n tres bitllets amb vistes a la mar, si li plau...



"I si un trist atzar m'atura i caic a terra,
porteu tots els meus cants
i un ram de flors vermelles
a qui tant he estimat,
si guanyem el combat".
. . .